Yılbası Çekilisi Sonucu

Pazartesi, Ocak 02, 2017


Merhabalar!

Biliyorum, bu yazıyı çok önce yazmam gerekiyordu fakat bazı aksaklıklar ve imkansızlıklar nedeniyle ertelemek zorunda kaldım. Burada yayınlamamış olsam da, çekilişi söz verdiğim saatte yaptım. Bu tür şeyleri internet siteleri üzerinden yapmayı sevmediğim için her şeyi eski usullerle gerçekleştirdim.

14 kişilik katılımın olduğu çekilişimizde 1 asıl kazanan, 1 de yedek kazanan belirledim. Asıl kazanan arkadaşımıza ulaşmakta sorun yaşamadığım ve geri dönüş yaptığı için yedek kazananın ismini açıklamayacağım. Lafı fazla uzatmak istemiyorum.

Şanslı kişi: Yusuf Ülger

Kendisini tebrik ediyorum. Ve çekilişi yaparken yaptığım kaydı da burada sizlerle paylaşıyorum.
Hepinize verimli bir yıl dilerim.
Sevgilerle


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Alıntı-LisansDevam 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. Eserin tüm hakları yazara aittir. Kaynak gösterilmeden kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. Anlayışınız için teşekkürler.

Bunları Da Beğenebilirsiniz

0 yorum

Yorumunuz blog yöneticileri tarafından onaylandıktan sonra yayınlanacaktır. İlginiz için teşekkürler...