Yılbası Çekilisi

Cumartesi, Aralık 03, 2016


Merhabalar,
Yılın en sevdiğim dönemine geldik.
Facebook üzerinden beni ya da sayfayı takip edenler varsa içinizde, daha önce çıtlattığım yılbaşı çekilişini duymuşsunuzdur. Bu yıl, yeni yıl da yaklaşırken imkanlarım dahilinde bir blog çekilişi yapmaya karar verdim. Öncelikle kısaca geride bıraktığımız bu yılda nelerden bahsettiğimize değinmek istiyorum.

Ressamlardan Hoca Ali Rıza, Edouard Manet ve Cecilia Beaux'u tanıdık. Resimlerden Folies-Bergere'de Bir Bar, Giyinik Maya-Çıplak Maya, Alba Düşesi'nin Siyahlar İçindeki Portresi, Echo ve Narcissus'u inceledik. Keyifli notlar paylaştık. İşin slaytlarla yürümeyeceğini anlayıp yeni bir yazı dizisine başladık. Ve Andy Warhol'un eserlerinden oluşan Pop Art sergisini gezdik. Dolu dolu bir yıl geçirdik anlayacağız. Hayır hayır gözlerimden bu akanlar yaş değil, yalnızca toz kaçtı.

Bu duygusal anlardan sonra fazla vakit kaybetmeden yılbaşı hediye kutumuzda neler var birlikte bakalım.
John Berger, Görme Biçimleri
Daisy Goodwin, Düşes (+Posteri)
Oruç Aruoba, Hani
Lavantalı doğal sabun
Lavantalı vücut yağı spreyi
Kavanozda kahveli mum
Kupa
G.'den sürpriz bir hediye
2017 masa takvimi
Kitaplar dışındaki tüm ürünleri kendim hazırlamaya çalıştım denilebilir. Ve bunları daha kafamda tasarlarken bile çok büyük keyif aldım. Bu yüzden kazanacak arkadaşımızı şimdiden tebrik ediyorum. Umarım beğenir. Tüm bunları G. ile konuşurken, o da sürpriz bir hediye eklemek istediğini söyledi. Onu da ekledim yukarıya.

Kargo ücretinin bile olmadığı çekilişimizin katılma koşullarından da bahsedeyim. Katılmak için tek yapmanız gereken; bu gönderinin altına, sayfanın instagram adresindeki gönderinin altına veya benim kendi hesabımda paylaştığım gönderinin altına yorum yapmak. Yorumları yaparken lütfen size ulaşabileceğim herhangi bir iletişim linkinizi de paylaşmanız. Blogunuz olabilir, sosyal medya hesaplarınız olabilir, mail adresiniz olabilir... Çünkü eğer anonim bir hesaptan herhangi bir bilgi vermeden yorum yaparsanız ve size ulaşamazsam, 24 saat içinde yedek kazananı açıklamak zorunda kalırım ve çekilişi kaybetmiş olursunuz.

Kaybederseniz üzülmeyin, birkaç ay sonra zaten Biraz Resim Tanıyalım'ın 2. yaşını kutlayacağız. O zamanlarda da bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Bunun için de takipte kalabilirsiniz.

Çekilişin sonlanacağı tarih: 25 Aralık 2016
Çekilişin sonlanacağı saat: 23:00
Kazananın açıklanacağı tarih: 26 Aralık 2016

Sevgilerimle. 

Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Alıntı-LisansDevam 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. Eserin tüm hakları yazara aittir. Kaynak gösterilmeden kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. Anlayışınız için teşekkürler.

Bunları Da Beğenebilirsiniz

9 yorum

  1. Biz geldik.
    avguventastekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. şanslı olmak dileğiyle..

    tuğba ongun
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Herkese bol şans!
    metalistowl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. +1 çekilişe katılmaya geldim.

    YanıtlaSil
  5. Hadi bakalım ��
    elmas-saribaz-123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Hepinize bol şanslar sanat sevenler!

    sarigul.busranur@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. yeni yılın belki ilk mutluluklarından olur...
    sanat dolu mutluluk dolu yeni yıllara....

    nelumbonucifera121113@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. bunlar güzel şeyler :)
    mkugur59@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Biraz daha resim tanımak adına :)
    hazarsalman14@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz blog yöneticileri tarafından onaylandıktan sonra yayınlanacaktır. İlginiz için teşekkürler...